Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2013 20:55 - Нищо ново
Автор: nina1105 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1280 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте, 
Отдавна не бях поствала така, че реших днес да си поиграя и да повдигна първата тема по която бях писала именно - приятелите. Като се замислиш 60% от хората са използвачи които само се възползват от теб. Какво остава на света - едва 40% с верни приятели. Всеки човек попада и на двата вида приятели, но разбира за доминиращите по трудния начин. Сега да се замислим как ние да не се превърнев в използвач. Ето правилата които аз спазвам:
Правило №1: Потърси някои стар приятел без да има причина просто го попитай как е и дори разговора или хронологията да не е дълга все пак знаеш, че си го потърсил и той се е почувствал добре, защото има човек който е загрижен за него.
Правило №2: Никога не зарязвай приятел. Ако не можеш да отидеш на мястото в уреченото време прати един СМС не са чак толкова скъпи.
Правило№3: Имаш проблеми с уроците обаждаш се на приятел да ти помогне и след урока го зарязваш, чакай малко не, не, не превърти малко преди края, след урока иди на кафе с него или някъде на разходка покажи му, че си важен за него.
Ако спазите тези правила според мен ще си останете честен човек който не зарязва приятели или не ги използва. Благодаря за вниманието и ме извенете, че не поствам често, но лятото ми е супер заето. :))



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nina1105
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9145
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930